* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Szkolenia promowane | |
Sztuka rozmów oceniających- jak wyznaczać cele, jak oceniać by motywować? -2 dniowe warsztaty praktyWSTRONEROZWOJUSzkolenie skierowane jest do kadry menedżerskiej. Rozmowa oceniająca jest ważnym elementem, ponieważ służy podsumowaniu pracy oraz wzmocnieniu motywacji pracownika. Termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia. |
Do uzgodnienia ![]() |
Szkolenia | |
Profesjonalna obsługa KlientaINFOBIZTECH Sp. z o.o.Szkolenie w formie warsztatów praktycznych.Rozmowy, różnice, podobieństwa klienta.Sposób postępowania wobec klienta z uwzględnieniem etycznych zasad sprzedaży Termin: 2025-12-02 - 2025-12-02 Lokacja: Szkolenie o n l i n e, Mazowieckie |
590.00 zł 725.70 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
Studia – jakie wybrać i jak wybrać?2009-05-12 12:16:52Czas tegorocznych matur powoli zaczyna odchodzić w zapomnienie. Pisemna część została już przegadana przez uczniów, rodziców i nauczycieli, a część ustna także niedługo zostanie schowana w jedną z szufladek naszej pamięci. |
![]() |
Wakacyjny Staż 2008 - praktyki w nadmorskich hotelach2008-05-12 13:34:50Kluczowe hotele w Sopocie zachęcają do odbycia u nich stażu. Wiadomo, że odbycie takiego przeszkolenia często otwiera drogę do uzyskania stałego zatrudnienia w hotelu, a ponadto wzbogaca wiedzę o specyfice pracy, co z kolei przydaje się wszystkim tym, którzy myślą o rozpoczęciu własnej działalności gospodarczej w formie prowadzenia pensjonatu, czy ośrodka agroturystycznego. |
|
Nowoczesny sprzedawca2009-07-02 10:35:02Nowoczesny sprzedawca to osoba, która chce odnieść sukces na rynku, żeby to osiągnąć musi zatem być skuteczna w działaniu. To firmom zależy najbardziej na tym, aby pozyskać człowieka, który okaże się dobrą inwestycją, przynoszącą zyski dla ogółu pozyskując odbiorców na swoje towary lub usługi. |
![]() |
JAKIE ZARAZKI CZYHAJĄ NA KLAWIATURZE?2009-09-11 12:19:34W Opolu wybuchła awantura, a powodem tego zdarzenia był fakt używania zabrudzonych klawiatur w tamtejszych szkołach. Z komputerów i ich klawiatur korzysta kilka, kilkanaście osób dziennie bez wcześniejszego ich czyszczenia. Nie jest to jednak dziwne, ponieważ mało, kto wie, jakie zagrożenia czyhają |
![]() |
XI edycja seminarium z cyklu Informatyka Stosowana Zarządzanie Technologiami Informatycznymi - Wpływ Help Desk na Procesy Biznesowe2009-10-02 12:55:06Obsługa i wsparcie klienta staje się jednym z najistotniejszych obszarów, wokół którego firmy budują swoją pozycję. Optymalizacja kosztów, uproszczenie działań, dostępność w dowolnym czasie i miejscu stają się wyznacznikami konkurencyjności firmy i jej usług. Wsparcie typu Help Desk, które od lat cieszy się dużą popularnością jest sposobem udzielania informacji i pomocy klientom przy wykorzystaniu w sposób optymalny kompetencji pracowników. |
Szkolenia kierowanie zespołem Międzyzdroje, Śląskie
© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.